Refund policy
Online bestellingen
Heb je online besteld en is er iets verkeerd of beschadigd aangekomen? Dat is natuurlijk erg vervelend. Neem z.s.m. (binnen 14 dagen) contact op, dan gaan we dat oplossen.
Als je om een andere reden niet tevreden bent met je bestelling en deze wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact op (email: info@stonestreetjewellery.nl) en vermeld de onderstaande punten:
- Naam:
- Contactgegevens:
- Ordernummer:
- Te retourneren product(en):
- Bij voorkeur ook de reden van je retour:
Vervolgens kun je het sieraad retour sturen. Het sieraad moet in nieuwstaat, ongedragen en in de originele verpakking verstuurd worden. Op maat gemaakte bestellingen worden niet retour genomen. De retourzending is voor eigen kosten en op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijtraken kan het niet retour worden genomen. Zorg er dus voor dat het sieraad veilig verpakt is en dat je ook hier je naam en het ordernummer vermeldt.
Retouradres
Stonestreet Jewellery
Velperweg 25A
6824 BC
Arnhem
Zodra het sieraad onbeschadigd en ongebruikt binnen is gekomen, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending, wordt het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggegeven op dezelfde wijze als waarmee je hebt afgerekend. In overeenstemming kan hiervan worden afgeweken.
Verzendkosten worden alleen terugbetaald op het moment dat alle bestelde producten retour komen. In dat geval krijg je het tarief voor Standaard Verzending vergoed. Heb je een extra optionele service gekozen bij je verzending zoals Track&Trace, dan krijg je die extra kosten niet vergoed.
Koop ter plaatse
Heb je iets in de winkel of op een markt gekocht? Houd er rekening mee dat hier géén wettelijke bedenktijd geldt. We willen graag dat je tevreden bent over je aankoop, dus laat het ons weten als er iets mis is. We bekijken dan wat we in jouw geval kunnen betekenen om het op te lossen.